Help!

ALGEMEEN

EERSTE BESTELLING

Hoe werkt het ?

Tiwin maakt het mogelijk om op je werkplek gebruik te maken van verschillende huishoudelijke diensten. Deze diensten worden vervolgens ook opgehaald en/of geleverd op de werkplek.

Om hiervan gebruik te maken ga je naar www.tiwin.be waar je "werknemers" selecteert, je vervolgens met jouw bedrijfsemailadres inlogt en je registreert.

Vervolgens selecteer je de dienst waarvan je wenst gebruik te maken, kiest een datum die het best voor je past en klaar. Gedurende de uitvoering van je bestelling word je per mail op de hoogte gehouden en dit tot aan de levering.

Hebt u vragen of is er iets niet duidelijk, aarzal niet klantenteam te contacteren via info@tiwin.be.

Hoe plaats ik mijn eerste bestelling ?

Ga naar www.tiwin.be, selecteer werknemers, log in met je bedrijfsemailadres en selecteer de dienst waarvan je wenst gebruik te maken.
Selecteer vervolgens de datum waarop je van de dienst wenst gebruik te maken en bevestig.

Heb je vragen, aarzel niet ons te contacteren via info@tiwin.be. Ons klantenteam staat voor jou klaar!

BETALING

Hoe kan ik betalen ?

Bij het plaatsen van je eerste bestelling vragen wij jouw rekening te koppelen met jouw account. Dit dient slechts éénmaal te gebeuren. Het koppelen van jouw rekening aan jouw account maakt het mogelijk om in toekomst een bestelling met slecht één klik te plaatsen.

Hoe worden mijn kaartgegevens bijgehouden ?

Hiervoor gebruiken wij het geavanceerde en hoog beveiligde platform van "Mollie". Hier wordt al jouw gevoelige informatie veilig opgeslagen en gecodeerd met SSL (Secure Sockets Layer) voordat deze wordt verzonden.

Zie https://www.mollie.com/be/features/security.

Waarom is er (meerdere keren) € 0,10 in rekening gebracht?

De € 0,10 is een autorisatiecontrole om na te gaan of de kaart geldig is. Het geeft tevens de bank de autorisatie om betalingen uit te voeren. Deze controle wordt uitgevoerd door ons betalingsprovider "Mollie" zodra je niejouwe kaartgegevens invoert.

In sommige gevallen wordt deze procedure herhaald wanneer de vorige autorisatie mislukt is. Het belangrijkste om te onthouden is dat deze controle de veiligheid verhoogt en geen aanrekening is. De € 0,1 wordt, afhankelijk van de bank die de controle uitvoert, binnen enkele minuten tot één week teruggestort.

Waarom is mijn bestelling 2 maal in rekening gebracht?

Geen nood!

De eerste transactie is enkel een pré-autorisatie die de details van de kaart controleert en een betaling mogelijk maakt. Jouw bestelling wordt definitief in rekening gebracht wanneer deze geleverd of uitgevoerd is op de werkplek.

Enige pré-autorisatie wordt onmiddelijk teruggestort!

Indien je vermoedt dat er toch een probleem is, aarzel niet onze klantendienst te contacteren via info@tiwin.be.

Help, mijn betaling is niet gelukt?

Oei!

Spijtig genoeg zijn er verschillende redenen waarom betalingen mislukken. Indien de kaart die je koppelde aan jouw account niet vervallen is en je voldoende voldoende gelden op de kaart heeft, gelieve ons klantenteam te contacteren via info@tiwin.be.

Indien je jouw kaartgegevens wenst up-te-daten, contacteer ons klantenteam via info@tiwin.be.

RETOURNEREN EN ANNULEREN

Ik heb te snel of een verkeerde order geplaatst !

Geen probleem maar laat het ons wel even weten! Wij kunnen dan namelijk je order annuleren of aanpassen.

Neem in dit geval contact met ons op.

VARIA

Waarom zou ik van jullie diensten gebruik maken in plaats van de diensten in mijn buurt?

Tiwin werkt samen met lokale partners met vele jaren ervaring. Ze garanderen dat jouw items behandeld worden met de hoogst mogelijke zorg. We hebben onze partners veelvuldig getest voordat we onze partners werden. Daarom kunnen we u verzekeren dat u de kwaliteit krijgt die je verwacht, iedere keer weer.

Bij ons wordt jouw tijd op waarde geschat. Je kan jouw bestelling inplannen op een dag en een tijdstip die je het beste uitkomen. Je hoeft je niet te houden aan de standaard 9 tot 5 openingstijden. Het is niet nodig om contant te betalen. We bezorgen standaard binnen 48 uur.

Wanneer is jullie service op mijn bedrijfslocatie beschikbaar?

Komen wij nog niet bij jou op het bedrijf en zou je dat wel graag willen, laat het ons dan weten via info@tiwin.be! Wij voegen wekelijks niejouwe bedrijven aan ons servicegebied toe.

Bij veel aanvragen uit een bepaalde bedrijf kunnen hier eerder starten!

REINIGING

ALGEMEEN

Hoe bereid ik mijn eerste bestelling voor ?

Het enige wat je hoeft te doen is een Tiwin waszak/hoes oppikken in de Tiwin hub.

Deze waszak/hoes heb je nodig om de kleding die je wenst te reinigen, binnen te brengen. Iedere waszak/hoes heeft zijn uniek nummer, dit heb je nodig tijdens de registratie van je bestelling.

Verder dien je enkel je bestelling te plaatsen op www.tiwin.be en je waszak/hoes met de te reinigen kledij te droppen in de Tiwin hub.

Klaar!

Hoe lever ik mijn kleding aan ?

Gebruik de Tiwin waszak die je terugvindt in de Tiwin hub. Stop je kleding in deze zak en sluit deze af met het trekkoord.

Past niet al je kleding in een zak, neem dan contact op met ons klantenteam.

Waar bevind zich de Tiwin hub ?

De Tiwin hub kan je terugvinden op jouw werkplek. Vraag je gebouwverantwoordelijke om je de hub aan te wijzen. De hub kan je ook gemakkelijk herkennen doordat deze is gemarkeerd wordt door het Tiwin logo.

Vind je hem niet terug, aarzel zeker niet om ons klantenteam te contacteren!

Wat is de verwerkingstijd van mijn bestelling ?

Wij betrachten elke standaard reiniging terug te bezorgen binnen de 48u.

Wij doen onze uiterste best om je tijdig te laten weten indien sommige kledingsstukken extra verwerkingstijd vereisen of indien er iets gewijzigd is in jouw bezorgingstijd.

Wat zijn de ophaaldagen ?

De ophaal- en dropdagen verschillen per regio. Bij het plaatsen van jouw bestelling krijg je een overzicht op welke dagen je jouw kleding kan binnenbrengen en ophalen.

Dien ik op voorhand de inhoud van mijn bestelling aan te geven ?

Wij willen het je zo makkelijk mogelijk maken. Daarom sorteert onze partner je kleding en ontvang je een duidelijk overzicht van artikelen en kosten.

Kan ik gebruik maken van mijn eigen wasmand ?

Niet nodig, wij voorzien een waszak/hoes met een uniek nummer.

Dit nummer heb je nodig tijdens het plaatsen van jouw bestelling waardoor wij weten dat deze waszak aan jou toebehoort.

Waar wordt mijn kledij gereinigd ?

Nadat jouw kleding werd opgehaald, worden ze naar één van onze partners gebracht. Elke bestelling wordt daar individueel verwerkt - elk kledingsstuk wordt gemerkt en verwerkt.

Wij werken enkel samen met hoog kwalitatieve reinigers om ervoor te zorgen dat jouw artikelen met de grootste zorg worden behandeld.

Wat is droogkuis ?

Droogkuis is een reinigingsproces waarbij niet-waterige chemicaliën worden gebruikt om stoffen en kledingstukken te reinigen, in plaats van water. Dit proces is de beste keuze voor het verwijderen van vuil en geurtjes zonder schade aan kwetsbare stoffen te riskeren.

Controleer de kledinglabels van jouw kleding voordat je voor deze service kiest.

Welke soorten kleding dienen te worden gereinigd door middel van droogkuis ?

Alle kledingsstukken gemaakt van natuurlijke vezels hebben baat bij dit reinigingsproces.

Je bekijkt hiervoor best het waslabel van het desbetreffende kledingsstuk.

BESTELLEN EN DROPPEN

Waar kan ik een Tiwin waszak/hoes vinden ?

Heel eenvoudig! Deze vind je terug in de Tiwin hub, tevens de locatie waar je jouw bestelling dropt en terug komt ophalen.

Hoe weet ik de totale kost van mijn bestelling ?

Je ontvangt een overzicht van je ingeleverde kleding nadat je order is opgehaald en bij onze stomerij is verwerkt.

Kan ik mij order tussentijds wijzigen ?

Op werkdagen kan je tot 8 uur voor je ophaal of bezorgmoment de order wijzigen.

Neem in dit geval contact op met ons klantenteam.

Niet alles past in 1 waszak ?

Geen probleem ! Pik een tweede waszak op in de Tiwin hub en plaats een tweede bestelling aan de hand van het tweede unieke waszaknummer.

Opgelet: Het is vandaag nog niet mogelijk om twee waszakken binnen één bestelling te registeren. Wij doen ons uiterste best om dit naar de toekomst toe mogelijk te maken!

Mijn waszak/hoes heeft geen uniek nummer. Wat nu ?

Om een bestelling te kunnen plaatsen, heb je een waszak met een uniek nummer nodig. Heeft jouw waszak geen nummer, help ons een handje en meld dit eenvoudig ons klantenteam. Wij zorgen voor de rest.

Neem gerust een andere zak om jouw bestelling te plaatsen!

VERWERKING

Kunnen jullie alle vlekken verwijderen ?

Daar kunnen wij eerlijk in zijn, nee. Sommige vlekken zijn simpelweg niet te verwijderen. Wij kunnen dan ook geen “schoongarantie” geven. Wel doen wij ons best alle vlekken zo goed mogelijk te behandelen. Hiervoor werken samen met de beste partners.

Reinigen jullie milieuvriendelijk ?

Onze partners zijn in het bezit van een Milieu certificaat. Daarnaast is professionele textielreiniging vier keer meer duurzaam dan het zelf thuis wassen en drogen!

LEVERING

Krijg ik een melding wanneer mijn bestelling wordt geleverd ?

Mijn kleding is beschadigd, wat moet ik nu doen ?

Dat is vervelend! In het geval van beschadiging of vermissing, neem dan direct contact met ons op zodat wij dit direct met je kunnen oplossen!

BETALING

Wanneer wordt mijn bestelling in rekening gebracht ?

Jouw bestelling wordt in rekening gebracht op het moment van levering of de uitvoering ervan op de werklocatie. Voorafgaand ontvang je een update van jouw bestelling per mail. Deze betalingen wordt uitgevoerd via het hoogbeveiligd platform, Mollie.

Het is mogelijk dat je twee aanrekeningen ziet voor jouw kaart. Geen nood, de eerste aanrekening is enkel een pré-autorisatie die de betaling mogelijk maakt. Jouw bestelling wordt één keer in rekening gebracht, enige pré-autorisatie wordt onmiddelijk teruggestort!